سال جدید فکر... - مدیری برای آینده (مدیریت)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سال جدید فکر...

سلام دوستان، امیدورام در سال جدید به تمامی اهداف شغلی و خانوادگی خود دست پیدا کنید.

دوستان عزیز من،‏ سال جدید اگر با فکر جدید همراه نباشه هیچوقت نمیتواند عنوان یک آغاز را با خود یدک بکشه.

همانطور که میدانیم بهار با شکوفه،برگ و سبزی تغییرات خودش رو به رخ طبیعتی که تا چند روز قبل بی جان بوده میکشد، پس...

شما اگر میخواهید در شغل، خانواده، رابطه خود با همسرتان و ... به موفقیتی چشمگیر دست پیدا کنید باید همیشه خودتان (نه به این معنا، خواهی نشی رسوا همرنگ جماعت شو. نه!!! به نظر بنده حقیر یکی از بی معنی ترین ضرب المثل ما ایرانی های می باشد) را تغییر بدهید

بعنوان مثال اگر در محیط کار همیشه 10 دقیقه تاخیر داشتید، این نقیصه را رفع کنید. اگر یک بخش خصوصی را اداره میکنید و نفراتی را در کنار هم به کار گرفته اید. می بایست محیط کاری فرح بخش، بدور از تنش. برای آنها بوجد آورید تا آنها نیز تا نهایت توان برای شما کار (یا به قول دوستان مقتصد بازاری مایه بذارن) به هر حال این مثال های کوچکی بود که به فکر بنده می رسید.

به اطراف خود توجه کنید، محیط کار خود را با تغییراتی حتی کوچک ( نیاز به صرف هزینه های گزاف نیست.) تبدیل به محیطی دلپذیر کنید.

اگر فکر میکنید تبلیغات هزینه است پس باید این را متذکر بشم که روزی مصاحبه ای از یکی از بزرگان علم اقتصاد میخواندم، در قسمتی از این مصاحبه عنوان کرد که اگر تمام ثروت من را ازم بگیرن و فقط 1دلار بعنوان سرمایه اولیه به تخصیص دهند، 99 سنت از آنرا برای تبلیغات کار جدید خودم صرف میکنم و به همین موفیتی که الان درون آن قرار دارم میرسم. پس باید طرز فکر خود را نسبت به تبلیغات در سال 1389 عوض کنید.

دوستان من، رقبا را به چشم دشمن نگاه نکنید! بلکه اورا پله ای برای صعود فرض کنید.

دوستان من، همیشه همکاران شما بهترین دوستان شما هستند مگر... پس تو کسی هستی که باید تغییر کنی، نه اون.

دوستان من، مثل سال گذشته به بهانه بدهی، چک و حقوق کارمندان از خانواده خود غافل نشوید. سعی کنید توی امسال وقت بیشتری به آنها اختصاص بدید.

میدونید الان می خواهم مخاطب خودم را عوض کنم؟ مدیران عزیز، شمایی که باید یک سازمان را مدیریت کنید. آیا میدانید سال قبل چند بار به اشتباه جلوی ترفیع یک کارمند سخت کوش را گرفتید؟ آیا میدانید چند بار برای اینکه خودتان را  توجیه کنی پشت یکی از کارمندان زیر دستت مخفی شدی؟ آیا میدانی برای برنده شدن در یک مناقصه چه فشارهای زیادی را به زیر مجموعه خودت آوردی؟امسال سال جبران. فکر خودت را عوض کن. مطمئن باش تو با همین کارمندان به این مقام رسیدی، پس با همین کارمندان هم پیشرفت میکنی. وقت بیشتری برای آنها قائل شو.

کنکور نزدیکه!!!، البته تا اونجایی که من میدونم تقریبا مخاطب کنکوری ندارم. اما شمایی که توی خونه فرزند، برادر یا خواهر کنکوری دارید، به آنها بگویید درصورت قبول نشدن توی رشته دلخواه خود. دنیا به هیچ وجه به آخر نرسیده است. پس طرز فکر خودشونو عوض کنن و به این بی اندیشن که هر پله خراب شده، نیاز به ترمیم دارد نه تاخیر.  

 

سخن آخـــر. برای شروع سال جدید.

دوستان عزیز من، همانطور که میدانید از نظر علمی شاید به پای خیلی از شما نرسم (البته به زودی این شکاف را هم جبران میکنم) اما تجربه زیادی در این آفته بازار دارم، میدانم که برای موفقیت و رسیدن اهداف راه طولانی در پش دارم و باید خودم آماده مشکلاتی بزرگتر از مشکلات قبل بکنم. من آماده ام و امید دارم شما هم آماده باشید.

به امید موفقیت

خدایا فقط کافیه که بخواهی ...  


» نظر


دریافت کد شمارشگر معکوس

دهید